Σε μια πολύ ενδιαφέρουσα δήλωση προέβη ο Osamu Ohashi, ο βετεράνος της SEGA που είναι επικεφαλής του ‘2nd Division’ της εταιρίας, το οποίο είναι υπεύθυνο για τη Sonic σειρά.
Συγκεκριμένα, το υψηλόβαθμο στέλεχος τόνισε πως η SEGA ακόμη φιλοδοξεί να ξεπεράσει το Mario της Nintendo, όπως ήταν δηλαδή ο αρχικός στόχος της πριν από τόσα χρόνια. Μάλιστα, η εταιρία θέλει να το καταφέρει αυτό σε κάθε επίπεδο, από τα παιχνίδι, μέχρι τις ταινίες και τα θεματικά πάρκα.
Αναλυτικότερα, σε μια εσωτερική συνέντευξη που παραχώρησε για την επίσημη ιστοσελίδα της SEGA, ο Ohashi μίλησε αναλυτικότερα για το όραμά του σχετικά με το μέλλον του ιστορικού franchise. Το σχετικό απόσπασμα της συνέντευξης ακολουθεί παρακάτω:
Πώς θα αναπτύξετε το Sonic στο μέλλον;
Ohashi: Με απλά λόγια, θέλω να ξεπεράσω το Mario. Το Sonic είναι ένα παιχνίδι που αναπτύχθηκε αρχικά για να ανταγωνιστεί το Mario και ακόμα δεν έχει πετύχει αυτόν τον στόχο. Ο στόχος μας είναι να φτάσουμε και να ξεπεράσουμε το Mario, επειδή σεβόμαστε το Mario.
Θέλω ο κόσμος να παίζει Sonic σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης της Ιαπωνίας, όπως με τα Mario, και θέλω η ταινία να έχει μεγαλύτερη επιτυχία από την ταινία του Mario. Θα ήθελα η Universal Studios Japan να δημιουργήσει και μια “Sonic Area”. Αυτός είναι ο στόχος για όσους από εμάς αγαπούν το Sonic.
Βέβαια, η SEGA έχει αρκετό δρόμο ακόμη μπροστά της για να πραγματοποιήσει αυτές τις φιλοδοξίες, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία. Συγκεκριμένα, πρόσφατα είχαμε μια άκρως χαρακτηριστική ένδειξη, αφού το Super Mario Bros. Wonder και το Sonic Superstars κυκλοφόρησαν την ίδια εβδομάδα, στις 20 και 17 Οκτωβρίου αντίστοιχα. Παρόλο που τα δύο platformers κυκλοφόρησαν σχεδόν ταυτόχρονα, έχοντας παρόμοια 2D δομή και με το Sonic να έχει το multiplatform πλεονέκτημα, τουλάχιστον τα UK Charts δείχνουν πως το Wonder πούλησε παρά πολύ καλύτερα.
Πηγή: unboxholics.com