Τι συνέβη όταν απαγορεύτηκε η χρήση κινητών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση της Νορβηγίας;

Τι συνέβη όταν απαγορεύτηκε η χρήση κινητών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση της Νορβηγίας;

Με αφετηρία ένα εύρημα του London School of Economics, που μετά από μελέτες του κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι μαθητές που δεν έχουν πρόσβαση σε κινητά σημειώνουν καλύτερες επιδόσεις στις εξετάσεις κατά 13-20%, ο κοινωνικός ψυχολόγος Jonathan Haidt, συγγραφέας του μπεστ σέλερ βιβλίου «The Anxious Generation», σχολίασε σε μια νέα ανάρτησή του στο Instagram: «Αυτό το χάσμα καταδεικνύει την παραβιαστική φύση των αντιπερισπασμών στη σχολική αίθουσα, όπου οι ειδοποιήσεις, τα social media και τα παιχνίδια αποσπούν την προσοχή των παιδιών».

«Αυτό το χάσμα καταδεικνύει την παραβιαστική φύση των αντιπερισπασμών στη σχολική αίθουσα, όπου οι ειδοποιήσεις, τα social media και τα παιχνίδια αποσπούν την προσοχή των παιδιών».

Στη συνέχεια ανέτρεξε στο παράδειγμα των σχολείων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη Νορβηγία, όπου η απαγόρευση της χρήσης κινητών είχε κάποια αποτελέσματα ενθαρρυντικά – για την ψυχική κατάσταση, τις σχολικές επιδόσεις και τη συμπεριφορά των παιδιών:

«Οι συνεδρίες των κοριτσιών σε ειδικούς ψυχικής υγείας μειώθηκαν κατά 60%, ενώ τα περιστατικά σχολικού εκφοβισμού επίσης παρουσίασαν μείωση, τόσο στα κορίτσια όσο και στα αγόρια. Παράλληλα, ανέβηκαν οι σχολικές επιδόσεις σε μαθήματα όπως τα μαθηματικά, ειδικά σε μαθητές από χαμηλότερες κοινωνικοοικονομικές τάξεις». Όπως καταλήγει ο ειδικός: «Η απαγόρευση των κινητών στα σχολεία είναι ένα μέτρο χαμηλού κόστους για να βελτιωθούν οι επιδόσεις των παιδιών».

Δείτε την ανάρτηση:

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Jonathan Haidt (@jonathanhaidt)

Τι συνέβη όταν απαγορεύτηκε η χρήση κινητών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση της Νορβηγίας; appeared first on | Ό,τι έχει σημασία για τις γυναίκες.



Πηγή: marieclaire.gr

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ