Κοντά στην εξαγορά της αλυσίδας εστίασης Jackaroo βρίσκεται η Vivartia.
Σύμφωνα με έγκυρες πηγές που μίλησαν στον ΟΤ, οι δυο πλευρές είναι σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις και εκτιμάται πως σύντομα θα υπάρξει συμφωνία και θα ολοκληρωθεί το deal.
H Vivartia σε διαπραγματεύσεις με Jackaroo
Οι ίδιες πηγές αναφέρουν πως η απόφαση της Vivartia να αποκτήσει την Jackaroo, η οποία κινείται στον χώρο του street food σχετίζεται με το προφίλ της τελευταίας αλλά και τη διείσδυση που καταγράφει μεταξύ των νεότερων ηλικιακών ομάδων.
Όμιλος Goody’s: Πώς κατάφερε να δεκαπλασιάσει τα κέρδη του – Τα σχέδια για εφέτος
Να σημειωθεί πως σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα της, η Jackaroo διατηρεί δίκτυο έξι καταστημάτων σε κομβικές περιοχές της πρωτεύουσας, όπως σε Νέο Κόσμο (Καλλιρρόης) και Κυψέλη (Φωκίωνος Νέγρη) αλλά και στην οδό Κολοκοτρώνη στον Πειραιά ενώ π επικεφαλής και εμπνευστής του είναι ο Μιχάλης Μαντζουράνης.
«Από την πρώτη στιγμή της λειτουργίας ο κόσμος αγκάλιασε με θέρμη το πρώτο μας κατάστημα στον Πειραιά»
Σύμφωνα με την εταιρεία, «από την πρώτη στιγμή της λειτουργίας ο κόσμος αγκάλιασε με θέρμη το πρώτο μας κατάστημα στον Πειραιά» ενώ «η φήμη του Jackaroo απλώθηκε σε χρόνο dt σε όλο το λεκανοπέδιο και η ανάπτυξη πήρε την μορφή χιονοστιβάδας». Έτσι, άνοιξε το δεύτερο κατάστημα στην Κυψέλη και λίγο αργότερα και τρίτο κατάστημα στο Νέο Κόσμο.
To comeback με επίκεντρο την εστίαση
Από την άλλη πλευρά, η Vivartia έκανε το μεγάλο comeback στην κερδοφορία το 2023, με τον κλάδο της εστίασης να εμφανίζει –για δεύτερη χρονιά- τη μεγαλύτερη ανάπτυξη.
Vivartia: Comeback στην κερδοφορία – Το νέο δυναμικό προφίλ
Με σήματα στο portfolio της, όπως Everest, La Pasteria Goody’s, Flocafe, Μπάρμπα-Στάθης, Χρυσή Ζύμη, Δέλτα, Milko, Advance, Life, Δωδώνη, Κουρέλλας και Χαλβατζής, η Vivartia υπό τη διοίκηση του Θανάση Παπανικολάου κατάφερε «σε μια χρονιά που σημαδεύτηκε από την πτώση της αγοραστικής δύναμης του καταναλωτών λόγω πληθωρισμού, τη στροφή σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και κατ’ επέκταση στην αύξηση της πολιτικής προσφορών για τα επώνυμα προϊόντα» να επανέλθει στον ενάρετο κύκλο κυρίως λόγω της αυξημένης τουριστικής κίνησης και των εξαγωγών.
Η εταιρεία La Pasteria του ομίλου Goody’s παρουσίασε ένα νέο concept, το La Pasteria Urban, φιλοδοξώντας να αφήσει το δικό του αποτύπωμα στο χώρο του street food στην Αθήνα
Σύμφωνα με τον ισολογισμό της Vivartia, οι πωλήσεις από συνεχιζόμενες δραστηριότητες αυξήθηκαν κατά 74,9 εκατ. ευρώ ή κατά 9% και διαμορφώθηκαν σε 902,6 εκατ. έναντι 827,7 εκατ. ευρώ το 2022.
La Pasteria και ανάπτυξη σε όλα τα επίπεδα
Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα η εταιρεία La Pasteria του ομίλου Goody’s παρουσίασε ένα νέο concept, το La Pasteria Urban, φιλοδοξώντας να αφήσει το δικό του αποτύπωμα στο χώρο του street food στην Αθήνα.
Το concept La Pasteria επεκτείνεται και φιλοδοξεί να αφήσει το δικό του αποτύπωμα στο χώρο του street food στην Αθήνα
Το πρώτο κατάστημα La Pasteria Urban άνοιξε ήδη τις πόρτες του στο Μαρούσι, όπου προσφέρεται ιταλικό μενού με δυνατότητα για παραλαβή στο χέρι.
Μετά το σημείο στο Μαρούσι, αναμένονται πολύ σύντομα νέα καταστήματα σε όλη την Αττική, ενώ ήδη έχει «ανέβει» στην πλατφόρμα efood, για οnline παραγγελία και delivery.
Πηγή: ot.gr