Black Friday: Εργαζόμενοι κάνουν τους άρρωστους για να ψωνίσουν – Ποιά ηθοποιός δίνει tips να γίνουν πειστικοί

Black Friday: Εργαζόμενοι κάνουν τους άρρωστους για να ψωνίσουν - Ποιά ηθοποιός δίνει tips να γίνουν πειστικοί

Kρυολόγημα, γρίπη ακόμα και τροφική δηλητηρίαση προφασίζονται χιλιάδες Βρετανοί στους εργοδότες τους προκειμένου να την κάνουν σκαστή για τα μαγαζιά επωφελούμενοι των προσφορών της Black Friday.

Αυτό έδειξε πρόσφατη έρευνα της UK Rakuten, ιστότοπου online αγορών στο Ηνωμένο Βασίλειο, σε δείγμα 2000 ενήλικων, με τον 1 στους 10 να απαντούν ότι θα κάνουν τους άρρωστους, ώστε να επικεντρωθούν να αρπάξουν τις καλύτερες δυνατές ευκαιρίες για ψώνια.

Ένα επιπλέον 27% θα χρησιμοποιήσει τις ώρες εργασίας για να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις πωλήσεις, ενώ το 40% θέλει έχει το προβάδισμα βάζοντας το ξυπνητήρι ήδη από τις 5.30 π.μ.

Έρευνα της Rakuten UK αποκάλυψε ότι το κυνήγι ευκαιριών θα μπορούσε να κοστίσει στο Ηνωμένο Βασίλειο πάνω από 80 εκατομμύρια ώρες εργασίας. Η κωμικός Έλι Τέηλορ, συνεργάστηκε με την Rakuten, για να δημιουργήσει τον «Οδηγό για την Slack Friday» για να δώσει στους Βρετανούς συμβουλές για το πώς… να κάνουν καλά τους άρρωστους και να γίνουν πειστικοί, ώστε να πάρουν άδεια!

Μιλώντας στο LiverpoolWorld, η Έλι είπε: «Πρέπει να δεσμευτείς. Δεν μπορείς να πεις, έχω λίγο καταρροή, πρέπει να είσαι σαν να κάνω φρικτό εμετό ή οτιδήποτε έχει να κάνει με στομαχόπονο. Μπορείτε ακόμη και να γράψετα απλά στομαχόπονος, βάζοντας ένα αστείο emoji». Πρόσθεσε πως: «Αυτή την εποχή του χρόνου, το να ξοδεύεις χρήματα είναι σχεδόν αναπόφευκτο – ακόμα κι αν σημαίνει να κάνεις τον άρρωστο».

Η κωμικός Έλι Τέηλορ δίνει tips για τη Black Friday:

Από την έρευνα της Rakuten προέκυψε ότι όσοι ψωνίζουν τη Black Friday υπολογίζουν ότι θα ξοδέψουν πάνω από 400 λίρες αγγλίας.

Και το 34% των αγοραστών έχει κατά μέσο όρο κωδικούς προσφοράς, δωροκάρτες και κουπόνια αξίας 176 λιρών που έχουν αποθηκεύσει κατά τη διάρκεια του έτους.

Τα χριστουγεννιάτικα δώρα βρίσκονται στην κορυφή της λίστας των αγορών προτεραιότητας (58%), αλλά το 21% θα κάνει αγορές μόνο για τον εαυτό του.

Επιπλέον, το 31% θα χρησιμοποιήσει τη Black Friday για να αγοράσει είδη πρώτης ανάγκης για το σπίτι – όπως μαλακά έπιπλα, αξεσουάρ και πιατικά. Ενώ το 29% θα αγοράσει είδη πρώτης ανάγκης για την οικογένεια, όπως παιδικά παπούτσια, παλτό και σακίδια.

Ωστόσο, το 27% θα χρησιμοποιήσει επίσης την πώληση για να προλάβει τα γενέθλια.

Ο Alex Stedman, ειδικός σε αγορές και τάσεις της Rakuten, πρόσθεσε: «Φτάνοντας η ημέρα της Black Friday, η χρήση ιστοτόπων για να αγοράσετε τα χριστουγεννιάτικα δώρα σας ή οτιδήποτε άλλο χρειάζεστε εκτός των Χριστουγέννων, είναι μια εύκολη στρατηγική για να διασφαλίσετε ότι παίρνετε την καλύτερη προσφορά.

«Όχι μόνο μπορείτε να επωφεληθείτε από σημαντικές εκπτώσεις κατά την περίοδο των εκπτώσεων, αλλά κερδίζετε και επιστροφή μετρητών στις αγορές σας, δημιουργώντας μια κατάσταση win-win» είπε, προσθέτοντας ότι «Είναι ένας απλός τρόπος για να μεγιστοποιήσετε τον προϋπολογισμό σας».

Με πληροφορίες από Telegraph

Πηγή: in.gr

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ