Εορταστικό ωράριο: Κλειστά σήμερα εμπορικά καταστήματα και σούπερ μάρκετ

Εορταστικό ωράριο: Κλειστά σήμερα και αύριο εμπορικά καταστήματα και σούπερ μάρκετ

Κλειστά θα είναι και σήμερα εμπορικά καταστήματα και σούπερ μάρκετ, τα οποία θα ανοίξουν και πάλι αύριο Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου, με συνεχές ωράριο, από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ. Ένδυση και υπόδηση βρίσκονται στην κορυφή για τα καταναλωτές να ακολουθούν τα δώρα, τα παιχνίδια και τα καλλυντικά.

Λιανεμπόριο: Άνοδος 7,9% στον τζίρο των επιχειρήσεων τον Οκτώβριο [πίνακες]

Οι έμποροι προσδοκούν ότι ο τζίρος τους αυτά τα Χριστούγεννα θα ξεπεράσει τα περυσινά επίπεδα και θα κινηθεί πάνω από τα 4 δισ. ευρώ.

Το εορταστικό ωράριο των καταστημάτων

Yπενθυμίζεται ότι βρίσκεται σε ισχύ το εορταστικό ωράριο των εμπορικών καταστημάτων, με τα όσα έχει ανακοινώσει ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών, για τις μέρες που έχουν απομείνει, να διαμορφώνεται ως εξής:

  • Τετάρτη (Χριστούγεννα) 25/12/24: Κλειστά καταστήματα
  • Πέμπτη 26 /12 – Αργία, κλειστά καταστήματα
  • Παρασκευή 27/12/24: 09:00-21:00
  • Σάββατο 28/12/24: 09:00-18:00
  • Κυριακή 29/12/24: 11:00-18:00
  • Δευτέρα 30/12/24: 09:00-21:00
  • Τρίτη 31/12/24: 09:00-18:00
  • Τετάρτη (Πρωτοχρονιά) 1/1/25: Κλειστά

Τι ισχύει για τράπεζες και δημόσιο

Ημέρα επίσημης αργίας είναι η σημερινή ως εκ τούτου οι τράπεζες παραμένουν κλειστές και το δημόσιο δεν λειτουργεί. Οι τράπεζες θα ανοίξουν και πάλι αύριο.

Οι επόμενες αργίες είναι η Πρωτοχρονιά (Τετάρτη 1 Ιανουαρίου) και η ημέρα των Θεοφανείων (Δευτέρα 6 Ιανουαρίου).

Οι έλεγχοι

Οι έλεγχοι είναι συνεχείς σε όλο το εύρος της αγοράς, για αθέμιτη κερδοφορία, παραπλανητικές εκπτώσεις κ.α. ενώ το υπουργείο Ανάπτυξης, πέρα από την ενίσχυση της δράσης των ελεγκτικών μηχανισμών, προτείνει στους ίδιους τους καταναλωτές να κάνουν καλή έρευνα αγοράς και να αξιοποιούν το ψηφιακό παρατηρητήριο τιμών e-Καταναλωτής.

Από τις πλευρά τους και οι οργανώσεις των καταναλωτών προτείνουν να γίνεται καλή έρευνα αγοράς πριν την επιλογή και σε ότι αφορά στις ηλεκτρονικές αγορές, οι αγοραστεί, να είναι πολύ προσεκτικοί στην επικοινωνία των προσωπικών δεδομένων τους.

Σύμφωνα με έρευνες, όπως αναφέρει η Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής σε ανάρτηση της στην ηλεκτρονική σελίδα της, η εορταστική ατμόσφαιρα μπορεί να επηρεάσει την καταναλωτική συμπεριφορά, οδηγώντας σε αυξημένες δαπάνες και αγορές που συχνά υπερβαίνουν τον προϋπολογισμό που έχουμε κάνει για τις αγορές των Χριστουγέννων.

Σημαντικό μέρος των εορταστικών προετοιμασιών αποτελούν οι χριστουγεννιάτικες αγορές παιχνιδιών και τροφίμων για το οικογενειακό τραπέζι. Ωστόσο, η διαδικασία επιλογής και αγοράς παιχνιδιών ενέχει προκλήσεις που συνδέονται με την ασφάλεια, την ποιότητα και την καταλληλότητα τους.

Πηγή: ot.gr

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ