«Εργαζόμαστε ώστε τα προβλήματα να επιλυθούν το συντομότερο δυνατόν» ανέφερε ο Οργανισμός
Τη δυσλειτουργία στο νέο σύστημα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης αναγνώρισε η ΗΔΙΚΑ, τονίζοντας πως εργάζεται για να λυθούν τα προβλήματα το συντομότερο δυνατό.
Η ανακοίνωση αναφέρει:
«Η ΗΔΙΚΑ Α.Ε., φορέας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης έθεσε χθες Δευτέρα 20/1/2025 σε λειτουργία, το νέο, αναβαθμισμένο σύστημα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης, αφού είχε προηγηθεί δίμηνη περίοδος λειτουργίας τόσο του παλιού και του νέου συστήματος, μαζί με σχετικές ενημερώσεις και συναντήσεις με τους ιατρικούς Συλλόγους της χώρας.
Δυστυχώς από τις πρώτες ώρες λειτουργίας του, το νέο σύστημα παρουσίασε καθυστερήσεις και δυσλειτουργίες, με αποτέλεσμα να μην καταφέρει να εξυπηρετήσει το σύνολο των συνταγών.
Η ΗΔΙΚΑ Α.Ε. καθώς και οι ανάδοχοι ΟΤΕ Α.Ε και Byte Computer Α.Β.Ε.Ε. βρίσκονται σε απόλυτη συνεργασία για την αποκατάσταση του προβλήματος.
Αναγνωρίζουμε την ταλαιπωρία και επισημαίνουμε ότι οφείλεται σε τεχνικά ζητήματα που μέχρι χθες δεν ήταν δυνατό να προβλεφθούν, καθώς η δοκιμαστική περίοδος κύλησε ομαλά.
Εργαζόμαστε ώστε τα προβλήματα να επιλυθούν το συντομότερο δυνατόν και το σύστημα συνταγογράφησης να λειτουργεί και πάλι κανονικά εντός των επόμενων ωρών».
Eιδήσεις σήμερα
Ψηφιακά ραντεβού μετά την ηλεκτρονική συνταγογράφηση: Τι άλλο αλλάζει για τους πολίτες – Γιατί διαμαρτύρονται οι γιατροί
Φάρμακο: Άμεση αύξηση της χρηματοδότησης ζητά ο ΣΦΕΕ – Τι απαντά ο Άδωνις
Καρκίνος: Γιατί «χτυπάει» όλο και πιο νέους
Πηγή: ygeiamou.gr