Η ΗΔΙΚΑ ενημερώνει, επίσης, ότι η διακοπή εκτύπωσης συνταγών διήρκεσε μόλις δύο ώρες
Απαντήσεις σε δημοσιεύματα που αφορούν στα ραντεβού με Προσωπικό Γιατρό, καθώς και στη συνταγογράφηση δίνει η ΗΔΙΚΑ με ανακοίνωσή της.
Αναλυτικά, αναφέρει:
«Με αφορμή δημοσιεύματα στον τύπο, η ΗΔΙΚΑ Α.Ε. ενημερώνει ότι δεν διαθέτει 5ψήφιο νούμερο για το κλείσιμο ραντεβού σε προσωπικό γιατρό.
Σχετικά με την παροδική διακοπή δυνατότητας εκτύπωσης συνταγών, η ΗΔΙΚΑ Α.Ε., ενημερώνει ότι, η εν λόγω διακοπή διήρκεσε 2 ώρες και οφειλόταν σε δικτυακό πρόβλημα.
Σε κάθε περίπτωση, συνιστάται η επιλογή άυλης συνταγογράφησης για την οποία δεν απαιτείται εκτύπωση χαρτιού και χρησιμοποιείται ήδη, από 5,7 εκατ. πολίτες.
Να σημειωθεί, ότι το 2024 το 60% των συνταγών που εκτελέστηκαν ήταν άυλες».
Ειδήσεις σήμερα
Νοσοκομεία: Στην τελική ευθεία μετά από μήνες η επιλογή νέων διοικητών – Σήμερα ξεκινούν συνεντεύξεις στην Αττική
Ξεκινά η διάθεση ακριβών φαρμάκων σε ιδιωτικά φαρμακεία: Πότε τελειώνει η ταλαιπωρία για τους πολίτες
Νέο εμβόλιο κατά της πνευμονιοκοκκικής νόσου εγκρίθηκε από τον ΕΜΑ
Πηγή: ygeiamou.gr