Ένα νέο εργαλείο για την αξιολόγηση του marketing των Β2Β επιχειρήσεων

Β2ΒΝ logo ΕΣΩ

Παρέχοντας σαφή, μετρήσιμα αποτελέσματα, το B2B Navigator αποτελεί έναν αξιόπιστο σύμμαχο για κάθε Β2Β επιχείρηση που επιθυμεί να πρωταγωνιστήσει.

Αυτό το σύγχρονο δωρεάν εργαλείο στρατηγικού προσανατολισμού και αυτοβελτίωσης είναι ικανό να βοηθήσει τις εταιρείες που επιχειρούν σε B2B περιβάλλον να αξιολογήσουν αποτελεσματικά το marketing που εφαρμόζουν και να τις καθοδηγήσει προς την επιτυχία.

ΑΘΗΝΑ -7 Φεβρουαρίου 2025 – Σε έναν κόσμο όπου το B2B marketing αλλάζει με γοργούς ρυθμούς, η ανάγκη για μια σαφή και αντικειμενική αξιολόγηση των στρατηγικών marketing των επιχειρήσεων γίνεται πιο επιτακτική από ποτέ.

Το B2B Navigator είναι ένα νέο, εξειδικευμένο εργαλείο που βοηθά τις επιχειρήσεις να αναλύσουν σε βάθος τις marketing δυνατότητές τους, να εντοπίσουν τομείς που χρειάζονται βελτίωση και να σχεδιάσουν στοχευμένες ενέργειες για τη βιώσιμη ανάπτυξή τους.

Συγκεκριμένα, το B2B Navigator είναι ένα Εργαλείο Στρατηγικής Σημασίας που αξιολογεί την απόδοση του marketing μιας επιχείρησης σε 6 βασικούς τομείς:

  • Βασική Υποδομή Marketing: Έλεγχος τεχνολογιών και διαδικασιών για τη δημιουργία μιας σταθερής βάσης.
  • Οργανωτική Ευθυγράμμιση: Σύνδεση στόχων marketing με τους συνολικούς επιχειρησιακούς στόχους.
  • Στρατηγική Marketing: Ανάλυση στρατηγικών για τη μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας.
  • Account-Based Marketing (ABM) και Ευθυγράμμιση με Πωλήσεις: Ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ ομάδων.
  • Επιδόσεις και Analytics: Αξιολόγηση δεδομένων και δεικτών για βελτίωση της αποδοτικότητας.
  • Λειτουργίες και Σχεδιασμός Εκστρατειών: Οργάνωση και εκτέλεση στρατηγικών δράσεων.

Φιλικό προς τον χρήστη, το B2B Navigator προσφέρει ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο αυτο-αξιολόγησης για τη δημιουργία εξατομικευμένων στρατηγικών που ανταποκρίνονται στις τρέχουσες ανάγκες της αγοράς.

Η Αναγκαιότητα του B2B Navigator

«Οι σύγχρονες επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν συχνά δυσκολίες στην αποτύπωση των πραγματικών marketing δυνατοτήτων τους, και ειδικότερα στη μέτρηση της αποτελεσματικότητας των δράσεών τους. Το B2B Navigator παρέχει μια δομημένη και μεθοδική προσέγγιση για την ανάλυση των marketing στρατηγικών, ενώ βοηθά στη λήψη αποφάσεων για τη βελτίωση της απόδοσης. Όλα τα παραπάνω το καθιστούν ένα απαραίτητο εργαλείο αυτο-αξιολόγησης και πλοήγησης στην B2B αγορά, σε συντονισμό με τους ρυθμούς με τους οποίους εκείνη κινείται», δήλωσε ο Σταμάτης Ρήγας, Client Service Director της Enzyme.

Ως εταιρεία με πολυετή εμπειρία στον χώρο του B2B marketing, η Enzyme δημιούργησε το B2B Navigator με στόχο να προσφέρει στις επιχειρήσεις ένα Σύγχρονο, Δωρεάν Εργαλείο Στρατηγικού Προσανατολισμού με Προστιθέμενη Αξία.

Η διαδικασία περιλαμβάνει τρία απλά βήματα:

  1. Αξιολόγηση: Συμπλήρωση ερωτηματολογίου (απαιτούνται λιγότερα από 30′) για τη συλλογή δεδομένων σχετικά με τη γενική εικόνα στους 6 βασικούς τομείς του marketing της επιχείρησης.
  2. Ανάλυση: Επεξεργασία των δεδομένων και ανάλυση των δυνατών και αδύναμων σημείων.
  3. Προτάσεις: Λήψη εξατομικευμένων συστάσεων για βελτίωση, βασισμένων στις ανάγκες της επιχείρησης.

Άμεση και δωρεάν υποστήριξη για επιχειρήσεις κάθε μεγέθους ή κλάδου

Οι άμεσες και πρακτικές λύσεις αξιολόγησης που προσφέρει το B2B Navigator μπορούν να εφαρμοστούν σε επιχειρήσεις ανεξαρτήτως μεγέθους ή κλάδου.

Σε μια εποχή όπου οι πόροι είναι περιορισμένοι, το B2B Navigator διατίθεται δωρεάν, προσφέροντας μια πολύτιμη ευκαιρία στις επιχειρήσεις να κατανοήσουν βαθύτερα τις ανάγκες τους και να αξιοποιήσουν τις δυνατότητές τους στο έπακρο.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το B2B Navigator και για να ξεκινήσετε τη δική σας αξιολόγηση, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα b2bnavigator.gr

Πηγή: allyou.gr

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

1981 Tudor Hall lr ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ

HAPPY VALENTINE’S DAY

Ρομαντική απόδραση στα Ξενοδοχεία Μεγάλη Βρεταννία και KingGeorge Ρομαντική Εμπειρία Διαμονής Γιορτάστε την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου…