Γαλλία: Αντιδράσεις για εταιρεία ρούχων που «φόρεσε» χιτζάμπ στον Πύργο του Άιφελ

Γαλλία: Αντιδράσεις για εταιρεία ρούχων που «φόρεσε» χιτζάμπ στον Πύργο του Άιφελ

Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει στη Γαλλία διαφήμιση εταιρείας ρούχων που δείχνει τον Πύργο του Άιφελ καλυμμένο με χιτζάμπ.

Συγκεκριμένα, η ολλανδική εταιρεία δημοσίευσε στο TikTok βίντεο, στο οποίο ο Πύργος του Άιφελ «φοράει» την ισλαμική μαντήλα, και πάνω έγραψε: «Η γαλλική κυβέρνηση μισεί να βλέπει την Merrachi να έρχεται», υπαινισσόμενη την είσοδό της στη γαλλική αγορά. Παράλληλα, στη λεζάντα ανέφερε: «Θυμάστε όταν απαγόρευσαν το χιτζάμπ;».

Σύμφωνα με τη Le Figaro, το χιτζάμπ δεν έχει απαγορευτεί στους δημόσιους χώρους στη Γαλλία. Ωστόσο, δεν επιτρέπεται σε σχολεία, κολέγια και λύκεια βάσει του νόμου περί θρησκευτικών συμβόλων. Οι δημόσιοι υπάλληλοι οφείλουν να τηρούν ουδετερότητα και να μην εκδηλώνουν θρησκευτικές πεποιθήσεις κατά την εργασία τους. Στον ιδιωτικό τομέα, η απόφαση για τη χρήση του χιτζάμπ εξαρτάται από τον εργοδότη.

Σημειώνεται ότι η Merrachi διαθέτει μόνο ένα κατάστημα στην Ευρώπη και αυτό βρίσκεται στο Άμστερνταμ, στην Ολλανδία. Πουλά αμπάγια, πέπλα και μακριά φορέματα σε τιμές που κυμαίνονται από μερικές δεκάδες έως πάνω από 120 ευρώ. Η ιδρύτριά της, Nada Merrachi, αυτοχαρακτηρίζεται ως πρωτοπόρος της «μετριοπαθούς μόδας» και έχει στόχο τη βελτίωση του κλάδου, προωθώντας την ενότητα και την ένταξη.

Η διαφήμιση

@bymerrachi Remember when they banned the hijab? 👀 #merrachi #modestfashion ♬ original sound – MERRACHI

Σάλος στη Γαλλία με τη διαφήμιση

Η διαφήμιση προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων στη Γαλλία ενώ χαρακτηρίστηκε από πολιτικούς και χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως προκλητική.

Η Lisette Pollet, βουλευτής του ακροδεξιού Εθνικού Συναγερμού, ανέφερε ότι το βίντεο είναι προσβλητικό για τις «δημοκρατικές αξίες και την κληρονομιά» της χώρας. Για «τρομακτικό πολιτικό σχέδιο» και «απαράδεκτη πρόκληση» έκανε λόγο ο Jerome Buisson, επίσης από τον Εθνικό Συναγερμό.

Κάποιοι ζήτησαν την απαγόρευση των καταστημάτων της εταιρείας, άλλοι μίλησαν για «ισλαμική κατάληψη» της χώρας και κάποιοι ακόμα τόνισαν ότι δεν γίνεται σεβαστό το σύμβολο της Γαλλίας

Βέβαια, υπήρξαν και αυτοί που βρήκαν έξυπνη την καμπάνια και τη θεώρησαν απλώς μια στρατηγική μάρκετινγκ.



Πηγή: in.gr

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ