Τα παγκόσμια έσοδα από τις υπηρεσίες τεχνητής νοημοσύνης με δυνατότητα διαλόγου θα αυξηθούν από 14,6 δισεκατομμύρια δολάρια το 2025 σε περισσότερα από 23 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2027, προβλέπει νέα μελέτη της εταιρείας ερευνών Jupiter Research.
Σύμφωνα με την μελέτη, προβλέπεται ότι τα έσοδα αυτά, που αθροιστικά θα ξεπεράσουν τα 57 δισεκατομμύρια δολάρια, και τα οποία προέρχονται από τις δαπάνες των επιχειρήσεων για πλατφόρμες τεχνητής νοημοσύνης με δυνατότητα συνομιλίας, θα προέλθουν από τα οφέλη της ενσωμάτωσης AI Agents στις διάφορες υπηρεσίες.
Η agentic AI είναι ένα υποσύνολο της AI που επιτρέπει στις λύσεις να ενεργούν ανεξάρτητα για την επίτευξη ενός προκαθορισμένου στόχου, ενώ παράλληλα μαθαίνουν από προηγούμενες αλληλεπιδράσεις.
Συγκεκριμένα, το agentic AI επιτρέπει στις επιχειρήσεις να αυτοματοποιούν εργασίες, όπως ερωτήματα υπηρεσιών και προγραμματισμό ραντεβού, μέσω καναλιών διαλόγου, μειώνοντας την εξάρτηση από την παρέμβαση του ανθρώπινου παράγοντα.
Η μελέτη προειδοποίησε ότι το επίπεδο αυτονομίας που δίνεται στην agentic AI πρέπει να εξεταστεί προσεκτικά, με την ανθρώπινη επίβλεψη των ενεργειών να αποτελεί αναγκαιότητα
Ενσωμάτωση Agentic AI για ξεκλείδωμα εσόδων
Η έκθεση παροτρύνει τους παρόχους AI με δυνατότητα συνομιλίας να ενσωματώσουν την agentic AI στο τεχνολογικό πακέτο επικοινωνιών τους, δημιουργώντας επιχειρηματικές λύσεις που αυτοματοποιούν τις αλληλεπιδράσεις των πελατών σε όλα τα κανάλια μηνυμάτων.
Ωστόσο, για να μπορέσει το agentic AI να διαχειριστεί αυτές τις αλληλεπιδράσεις σε όλη την πορεία του πελάτη, είναι απαραίτητη η ενσωμάτωση στα συστήματα υποστήριξης των επιχειρήσεων όπου αποθηκεύονται δεδομένα πελατών. Η μελέτη προειδοποίησε έντονα ότι το επίπεδο αυτονομίας που δίνεται στην agentic AI πρέπει να εξεταστεί προσεκτικά, με την ανθρώπινη επίβλεψη των ενεργειών να αποτελεί αναγκαιότητα κατά τη διάρκεια των πρώιμων σταδίων υλοποίησης.
«Οι πάροχοι τεχνητής νοημοσύνης με δυνατότητα διαλόγου πρέπει να μετριάσουν προσεκτικά τις εκροές των μοντέλων agentic AI κατά τη διάρκεια των υλοποιήσεων σε πρώιμο στάδιο. Πρέπει να αποφευχθούν ζητήματα σχετικά με την ευθύνη που προκύπτουν από ψευδαισθήσεις ή λανθασμένες επικοινωνίες, προτού εδραιωθεί η εμπιστοσύνη των επιχειρήσεων στην agentic AI. Αυτό θα τοποθετήσει με τον καλύτερο τρόπο τους παρόχους AI με τις συγκεκριμένες δυνατότητες ώστε να επωφεληθούν από αυτή τη σημαντική αύξηση των εσόδων κατά τα επόμενα τρία χρόνια», τόνισε η συντάκτρια της μελέτης, Μόλι Γκάτφορντ.
Πηγή: ot.gr