Yum Brands – Nvidia: Συνεργάζονται για να τινάξουν την μπάνκα στον αέρα –

Yum Brands Nvidia

Δύο κατασκευαστές… τσιπ, η Yum Brands -μητρική των Taco Bell, KFC και Pizza Hut– και η Nvidia, αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους, καθώς η διείσδυση της τεχνητής νοημοσύνης σε κάθε επιχειρηματικό τομέα, είναι πλέον αναπόφευκτη.

H συνεργασία θα επιτρέψει στην Yum να αναπτύξει την AI παραγγελιοληψία, την υπολογιστική όραση με την υποστήριξη της Nvidia και τις αξιολογήσεις της απόδοσης των εστιατορίων που τροφοδοτούνται από την AI.

Ανταγωνισμός και σε τεχνολογία και εστίαση

Καθώς οι τεχνολογικοί γίγαντες ανταγωνίζονται σε μια κούρσα εξοπλισμών AI, οι εταιρείες εστιατορίων χρησιμοποιούν επίσης την τεχνολογία για να βγουν μπροστά από τους αντιπάλους τους, βελτιώνοντας τις λειτουργίες τους και εξοικονομώντας χρήματα από την εργασία.

Οι αλυσίδες fast-food δοκιμάζουν την AI για να λαμβάνουν παραγγελίες drive-thru, να ελέγχουν την ακρίβεια των παραγγελιών, να αποφασίζουν πώς να προγραμματίζουν αποτελεσματικά τους εργαζόμενους και να κάνουν παραγγελίες προμηθειών.

Πολλές αλυσίδες εστιατορίων εκτός από τη Yum έχουν επιδιώξει συνεργασίες με τεχνολογικούς γίγαντες. Χαρακτηριστικές είναι οι περιπτώσεις της McDonald’s που συνεργάστηκε με την Google Cloud και της Wendy’s με την Palantir.

Αλλά δεν ήταν όλες οι συνεργασίες επιτυχείς. Η McDonald’s τερμάτισε τη συνεργασία της με την IBM για τη φωνητική τεχνητή νοημοσύνη τον Ιούνιο, παρά το γεγονός ότι η αλυσίδα εστίασης δήλωσε ότι η IBM παρέμεινε «αξιόπιστος συνεργάτης».

Yum Brands Nvidia

Η επίσημη πρώτη της Nvidia

Η συνεργασία είναι η πρώτη της Nvidia με μια εταιρεία εστιατορίων. Σηματοδοτεί επίσης μια αλλαγή στη στρατηγική της Yum, η οποία χρησιμοποίησε μια σειρά εξαγορών για να δημιουργήσει τις εσωτερικές της τεχνολογικές δραστηριότητες, που τώρα στεγάζονται στην πλατφόρμα Byte. Η Yum θα είναι ιδιοκτήτρια της νοημοσύνης από τη συνεργασία, επιτρέποντας στην εταιρεία να την προσαρμόσει ανάλογα με τις ανάγκες της, όπως η ενσωμάτωση πιο προηγμένων μοντέλων AI.

Η Yum έχει ήδη δοκιμάσει πιλοτικά την τεχνολογία της Nvidia σε ορισμένες τοποθεσίες της Pizza Hut και της Taco Bell. Μια ευρύτερη ανάπτυξη της τεχνολογίας αναμένεται να φτάσει σε περισσότερα από 500 εστιατόρια σε όλο το χαρτοφυλάκιο της Yum κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου.

Oι εταιρείες εστιατορίων χρησιμοποιούν την τεχνολογία για να βγουν μπροστά από τους αντιπάλους τους

Σύμφωνα με το CNBC, οι όροι της συνεργασίας με την Nvidia δεν αποκαλύφθηκαν, αλλά η Yum δήλωσε ότι «υπόκειται σε αμοιβαία αποδεκτές οριστικές συμφωνίες».

Οι μετοχές της Nvidia έχουν ανέβει 35% τον τελευταίο χρόνο, ενώ η μετοχή της Yum έχει αυξηθεί κατά 14% την ίδια περίοδο. Οι επενδυτές έχουν παραμείνει σε μεγάλο βαθμό αισιόδοξοι για την τεχνητή νοημοσύνη, αν και η μετοχή της Nvidia έχει χάσει λίγο από τις ανησυχίες για τον ανταγωνισμό και την ευρύτερη οικονομία.

Η κεφαλαιοποίηση της Nvidia ύψους 2,9 τρισεκατομμυρίων δολαρίων επισκιάζει εκείνη της Yum, η οποία έχει κεφαλαιοποίηση 43,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Πηγή: ot.gr

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ