H Μίλαν επαναπροσδιορίζει τη σχέση ποδοσφαίρου και lifestyle

H Μίλαν επαναπροσδιορίζει τη σχέση ποδοσφαίρου και lifestyle

Η πολυτέλεια και η Ιταλία ανέκαθεν πορεύονταν μαζί — από την Armani μέχρι τη Ferrari και από τη Gucci μέχρι τη Fiat. Σε αυτήν τη χρυσή κληρονομιά έρχεται πλέον να προστεθεί και η Μίλαν, με μια στρατηγική που ξεπερνά τα όρια του ποδοσφαίρου και εισέρχεται δυναμικά στον κόσμο του lifestyle και της αποκλειστικότητας. Το 2025, η Μίλαν δεν πουλά απλώς φανέλες και εισιτήρια· προσφέρει εμπειρίες υψηλής αισθητικής, συλλεκτικά προϊόντα και συνεργασίες με κορυφαία brands πολυτελείας.

Ο διευθυντής εμπορικής στρατηγικής του συλλόγου, Maikel Oettle, εξηγεί πως αυτή η προσέγγιση βασίζεται στην ιστορική ταυτότητα της Μίλαν ως «σύμβολο κομψότητας και καινοτομίας». Το κλαμπ, με τις 7 Κούπες Πρωταθλητριών, φιλοδοξεί να εδραιωθεί ως παγκόσμια lifestyle μάρκα.

Η συνεργασία με την Off-White, το brand που ίδρυσε ο Αμερικανός Virgil Abloh, έφερε στο προσκήνιο ρούχα υψηλής ραπτικής με ποδοσφαιρικό χαρακτήρα — όπως μία συλλεκτική μπουφάν-μπέιζμπολ αξίας 3.000 ευρώ. Εξίσου εντυπωσιακή είναι η συνεργασία με την Assouline, κορυφαίο εκδοτικό οίκο πολιτισμού, που δημιούργησε ένα πολυτελές coffee-table βιβλίο για την ιστορία του συλλόγου, με τιμή 1.200 ευρώ.

Άλλες δημιουργίες περιλαμβάνουν μπουκάλι τεκίλας από τη Cincoro, την εταιρεία του Michael Jordan και άλλων αστέρων του NBA, σε περιορισμένη κυκλοφορία (μόνο 125 τεμάχια), αξίας περίπου 300 ευρώ. Ακόμή Bearbrick συλλεκτικό φιγούρα από την ιαπωνική Medicom Toy, με στολή Μίλαν, αξίας 1.250 ευρώ ή και κοσμήματα της Nove25, με δαχτυλίδια και μενταγιόν στα χρώματα και το έμβλημα του συλλόγου.

Ακόμη και μέσα στο γήπεδο, η εμπειρία γίνεται VIP: 14 premium μέλη παρακολουθούν τον αγώνα από θέσεις δίπλα στον πάγκο, ενώ σεφ βραβευμένοι με αστέρια Michelin μαγειρεύουν στο San Siro.

Η αμερικανική αγορά ως στόχος είναι η βάση της νέας στρατηγικής. Από το 2022, ο ιταλικός σύλλογος ανήκει στην RedBird Capital, αμερικανικό fund που απέκτησε τη Μίλαν έναντι 1,2 δισ. ευρώ. Μεταξύ των μετόχων συγκαταλέγεται και η Yankee Global Enterprises, ιδιοκτήτρια των New York Yankees.

Η αμερικανική στρατηγική του συλλόγου βασίζεται στην παρουσία παικτών με εμπορική αξία, όπως ο Christian Pulisic, στη συνεργασία με brands όπως η Tiffany & Co. και η New Era, αλλά και σε προσεκτική τοποθέτηση σε media όπως το “Tonight Show” με τον Jimmy Fallon.

Όπως σημειώνει ο Oettle: «Ο στόχος είναι η Μίλαν να γίνει σημείο αναφοράς όχι μόνο στο ποδόσφαιρο, αλλά και στον παγκόσμιο χώρο του στυλ ζωής».

Είναι προφανές ότι η Μίλαν, αξιοποιώντας τη λάμψη του Μιλάνου ως πρωτεύουσας της μόδας και τη δική της ποδοσφαιρική κληρονομιά, επανεφευρίσκει τον εαυτό του — ως σύμβολο πολυτέλειας, πολιτισμού και παγκόσμιας απήχησης. Στο γήπεδο πάντως δεν πάνε και τόσο καλά τα πράγματα…

Πηγή: in.gr

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ