Ο ΟΠΑΠ σκοπεύει να βάλει το Eurojackpot και στο online κανάλι

Ο ΟΠΑΠ σκοπεύει να βάλει το Eurojackpot και στο online κανάλι

Του Στάθη Βασιλόπουλου

Στην περαιτέρω αξιοποίηση της δυναμικής του Eurojackpot, του παιχνιδιού που έκανε “ντεμπούτο” στη χώρα μας πέρσι τον Μάρτιο, αναμένεται να προχωρήσει το επόμενο διάστημα ο ΟΠΑΠ. Να σημειωθεί ότι το Eurojackpot διεξάγεται αποκλειστικά στο κανάλι των φυσικών καταστημάτων του ΟΠΑΠ και έχει συμβάλει στην αύξηση της επισκεψιμότητας του retail δικτύου. Σύντομα όμως, όπως όλα δείχνουν, το παιχνίδι θα επεκταθεί καθώς θα μπει και σε ψηφιακό περιβάλλον.

“Σκοπεύουμε την περίοδο του καλοκαιριού να βάλουμε το Εurojackpot και στο online κανάλι μας”, ανέφερε ο  Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, Jan Karas, κατά την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων σε αναλυτές, την περασμένη Πέμπτη, απαντώντας σε ερώτηση για το αν ο Οργανισμός σκέφτεται να προσθέσει νέα παιχνίδια στο portfolio του.

Όπως δήλωσε ο κ. Karas το επιτυχημένο λανσάρισμα του Eurojackpot προσέλκυσε μεγάλο αριθμό πελατών στο δίκτυο καταστημάτων ΟΠΑΠ, γεγονός που αναδεικνύει την ελκυστικότητα του παιχνιδιού.

Η προσθήκη του Eurojackpot πριν από ένα χρόνο στο προϊοντικό χαρτοφυλάκιο του ΟΠΑΠ, αποτέλεσε έναν από τους βασικούς μοχλούς ανάπτυξης για την εταιρεία το 2024, μαζί και με άλλους παράγοντες όπως οι ισχυρές επιδόσεις στους τομείς του αθλητικού στοιχηματισμού και των iGaming προϊόντων, το μεγαλύτερο τζακ ποτ στην ιστορία του ΤΖΟΚΕΡ καθώς και την αυξανόμενη δυναμική της iLottery πλατφόρμας Opaponline.gr.

Το ενδιαφέρον των παιχτών για το Eurojackpot βαίνει αυξανόμενο και το τελευταίο διάστημα και τροφοδοτήθηκε  από τα συνεχόμενα τζακ ποτ που σημειώθηκαν, με αποτέλεσμα το έπαθλο στην πρώτη κατηγορία να φτάσει στα 98 εκατ ευρώ.  Το Eurojackpot είναι το πανευρωπαϊκό λόττο, το οποίο λανσαρίστηκε για πρώτη φορά το 2012 και ήδη συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας παίζεται σε συνολικά 19 χώρες της Ευρώπης ενώ υπόσχεται έπαθλο, το οποίο φθάνει μέχρι και τα 120 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με τον κ. Karas, η θετική πορεία των παιγνίων του Οργανισμού κατέστησαν το 2024 χρονιά-ορόσημο, καθώς ξεπεράστηκαν διάφορα ρεκόρ επιδόσεων, τόσο σε επίπεδο τριμήνου, όσο και σε επίπεδο συνολικών εσόδων.

Πιο συγκεκριμένα, τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) έφτασαν στα 2,296 δισ. ευρώ έναντι 2,087 δισ. το 2023, αυξημένα κατά 10% σε ετήσια βάση, με ώθηση από τις θετικές επιδόσεις στο online κανάλι καθώς και τη σταθερή ανάπτυξη της επίγειας δραστηριότητας (καταστήματα ΟΠΑΠ).

Το μεικτό κέρδος από παιχνίδια το 2024 κατέγραψε αύξηση 13,8%, διαμορφούμενο στα 969,7 εκατ. ευρώ έναντι 852,3 εκατ. ευρώ, ξεπερνώντας ελαφρώς τον ρυθμό αύξησης των εσόδων. Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) παρουσίασαν επίσης ισχυρή άνοδο, φθάνοντας στα 832 εκατ. ευρώ, ενισχυμένα κατά 14%, ή στα 827,9 εκατ. ευρώ σε επαναλαμβανόμενη βάση, σημειώνοντας ετήσια αύξηση 11,1%.

Τα επόμενα χρόνια, η εταιρεία θα προχωρήσει σε  τεχνολογικές επενδύσεις τόσο στα καταστήματα ΟΠΑΠ, όσο και στα καταστήματα PLAY. Στο πλαίσιο αυτό, συνεχίζεται η ανανέωση του “στόλου” των VLTs. Μέχρι σήμερα, έχουν εγκατασταθεί 13.000 νέα, υπερσύγχρονα παιγνιομηχανήματα, ενώ το 2025 σχεδιάζεται η αναβάθμιση του κεντρικού συστήματος, που θα προσφέρει τη δυνατότητα ανάπτυξης ακόμη πιο εξελιγμένων προτάσεων προς τους πελάτες.

Για τη χρήση του 2025 η διοίκηση προβλέπει χαμηλό μονοψήφιο ρυθμό ανάπτυξης στα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) και περιθώριο EBITDA στην περιοχή του 35%. 

Πηγή: capital.gr

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ